Piosenki z filmów

niedziela, 12 kwietnia 2015

Urodziny Saoirse Ronan !

Saoirse Ronan to aktorka znana m. in. z filmów takich jak Hanna , Nostalgia Anioła, Intruz , Grand Budapest Hotel , Pokuta i wiele , wiele innych. W tym roku obchodzi ona swoje 21 urodziny i tak się składa , że właśnie dziś . Tak więc chciałam napisać , że jest to moja ulubiona aktorka . Chciałabym napisać , że kibicuję jej od wielu lat , ale prawda jest inna. Jest moja ulubiona aktorką jakoś pół roku , jednakże wiem o niej niemalże wszystko. Gdyby ktoś obudził mnie o 3 w nocy i spytał o jakąkolwiek nowinkę o Saoirse powiem wszystko ( Ha, Skromność ). Nigdy nie byłam oryginalna w składaniu życzeń , zwykle to ta druga osoba siliła się na oryginalność , a ja wtedy po prostu odpowiadałam "Nawzajem". Cóż życzę ci jak najlepszych ról , miłości , szczęścia, ustatkowania . Oczywiście prawdopodobieństwo , że sama Sao wejdzie na te stronę i zrozumie chociaż 1 słowo po polsku wynosi 0,000001 % ( zawsze jest nadzieja ) , ale chciałam poświęcić jej post.

                                                      HAPPY BIRTHDAY SAOIRSE :D !


                                                                     





                                                                                                                              ~ Per pani książka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz