Piosenki z filmów

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Recenzja książki ,,Gwiazd naszych wina"

,,Kocham cię i wiem, że miłość jest tylko wołaniem w próżni, a zapomnienia nie da się uniknąć, że wszyscy jesteśmy skazani i nadejdzie dzień, kiedy cały nasz wysiłek obróci się w pył, wiem, że słońce pochłonie jedyną ziemię, jaką mamy, a ja cię kocham."


Książka:

16 letnia Hazel Grace Lancaster od 13 roku życia choruje na raka. Na  jednym ze spotkań grupy wsparcia chorych na raka poznaje chłopaka: Augustusa Watersa. Połączy ją z nim przyjaźń, później miłość do siebie oraz książek. Książka jest o nastolatkach,  którzy mimo swojego młodego są naprawdę dojrzali emocjonalnie. Powieść zawiera naprawdę  dużo ważnych cytatów. Bardzo  zaskoczyło mnie zakończenie książki (kto czytał wie, o co mi chodzi). Strasznie smutałam z tego  powodu :( John Green jest również autorem książek takich jak :. ,, Szukając Alaski" czy  ,, Papierowe Miasta". Nie oglądałam jeszcze filmu, ale wydaje mi się, że naprawdę  będzie  ciekawy :) Po przeczytaniu tej książki w końcu zrozumiałam o co chodzi z tymi wszystkimi memami "Okey? Okey". Zagadka życia rozwiązana :) Kocham tą książkę przede wszystkim za te mądre  cytaty o raz tekst ,, naprawdę współczułam tej jajecznicy " oraz za mojego ulubionego  bohatera: Gusa (dla niewtajemniczonych Augustusa), który swoimi tekstami potrafił doprowadzić szerokiego uśmiechu na t warzy oraz do łez. 

Ocena książki 10/10 (przynajmniej dla mnie rozpiernicza system :) )

-Nie zabijają, dopóki ich nie zapalisz - powiedział, kiedy samochód zatrzymał się przy nas. - A ja nigdy żadnego nie zapaliłem. Widzisz, to metafora: trzymasz w zębach czynnik niosący śmierć, ale nie dajesz mu mocy, by zabijał.




~Infinity

2 komentarze:

  1. Uwielbiam tą książkę *.* Płakałam kiedy ją czytałam i nie mogłam się uspokoić :P
    Świetny blog :D
    Zapraszam do siebie ;)
    http://paulaaaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też płakałam czytając ją... Książka po prostu miażdży system :P

      Usuń